چرم مصنوعی
نوشته شده توسط : علی پور


فرآیند ساخت PU مصنوعی: ۱ = پارچه‌های پنبه ای، ۲ = انعقاد (روند مرطوب) بر روی پارچه با پلی اورتان معطر در DMF، تراز ۳ و ۴ = انتقال از پوشش + پایان با حلال-برن یا این که فرمول پلی اورتان آب-برن .
چرم تصنعی (چرم صنعتی) یک دست یا پرداخت برای جایگزین کردن چرم در زمینه‌هایی نظیر اثاثه یا این که لوازم داخلی، لباس، کفش و پارچه و دیگر استفاده‌ها در نظر گرفته شده‌است، برای , چرم، در زمینه‌هایی نظیر اثاثه یا این که اثاثیه داخلی، لباس، کفش و پارچه و دیگر استعمال می‌کند که در آن پرداخت چرم-مانند ضروری است اما جنس مهم گران یا این که غیرقابل استعمال به دلایلی اخلاقی میباشد .

ساخت مصنوعی «چرم ها» به طراوت تکامل یافته‌است به طوری که یک پوسته لایه پوشش در بالای یک پلیمر مصنوعی مخلوط قرار می‌گیرد؛ براین اساس در توصیف چرم «مصنوعی» روش‌های ایجاد دیگر لزوماً نیاز به چرم ادغام شامل از دانه‌های چرم گاو ناپخته برنزه [پوشش داده شده] و/یا لایه‌های فیبری نمی باشد .


محتویات
۱ استفاده‌ها
در پوشاک و پارچه‌ها ۲ روش
تشخیص چرم تصنعی و طبیعی ۲ .۱ رنگ
پشت ماده موضوع نظر ۲ .۲ ساختار
دانه ۲ .۳ لبه
برش خورده ۲ .۴ رفتار
در پیش‌رو افزایش دما ۳ انواع
۳ .۱ چرم
تصنعی و مصنوعی منفذ دار ۳ .۲ کورفوم
۳ .۳ چرم
۳ .۴ نام‌های
تجاری ۳ .۵ جایگزین‌های
پایه گیاهی چرم ۴ منابع
۵ پیوند
به بیرون استفاده‌ها
در پوشاک و پارچه‌ها
ملکه پائولا بلژیک که چرم تصنعی و مصنوعی پوشیده‌است .

کاورهای چرمی تصنعی و مصنوعی برای گوشی‌های موبایل .
چرم‌های مصنوعی،از پلاستیک‌ ساخته گردیده و معمولاً در پوشاک و پارچه‌ها به کارگیری می‌شود .
چرم مصنوعی زیر نام‌های زیادی فروخته میگردند از جمله "چرم مصنوعی"، "چرم صنعتی"، "چرم غیر طبیعی"، "چرم PU" و …[۱][۲]
شیوه
تشخیص چرم مصنوعی و طبیعی تشخیص چرم مصنوعی و ارگانیک مدام ساده نیست، چه بسا برای متخصصان . گونه‌هایی از چرم تصنعی وجود دارند که در نگاه اولیه نمیتوان آن‌ها را از چرم ارگانیک تشخیص اعطا کرد . در این‌گونه موردها می بایست به آزمایشگاه‌ها مراجعه نمود . مطالبی که در ادامه می‌آیند فقط یکسری از ویژگی‌های حساس میباشند .

کیف پول

رنگ
پشت ماده قضیه نظر چرم مصنوعی معمولاً دارای پشتی پارچه ای میباشد که با پوشش پلاستیکی صاف و دانه ای پوشیده شده است . چرم ارگانیک در پشت فیبری است . ولی همینطور چرم‌های تصنعی ای هم وجود دارا هستند که پشت آن‌ها همانند چرم طبیعی می باشد .

ساختار
دانه الگوی دانه چرم حقیقی وواقعی نسبت به چرم مصنوعی فراوان نامنظم خیس است؛ چون چرم تصنعی و مصنوعی باید در آن نقش داشته باشد در نتیجه سطح یکنواختتری در آن تولید می‌گردد .

لبه
برش خورده هنگامی که چرم مصنوعی برش می خورد در آن لبه‌هایی صاف و تمیز به وجود می‌آیند . در حالیکه در چرم ارگانیک وقتی که چرم بریده می‌شود، اثر تقریباً مشابهی دارد . چرم دارنده ساختاری فیبری می باشد که قادر است زیر یک ذره بین چشم شود . طرف دانه دارنده یک لایه فیبر متراکم است و نسبت به مرکز و عقب اکثر فیبردار میشود .
در مورد چرم مصنوعی، لایه بالا دوچندان متراکم است و سوای فیبر
اخلاق
در پیش‌رو ارتقا دما چرم تصنعی با حرارت بالا و به خیر و خوبی می‌سوزد، در حالی که چرم فقط میدرخشد و آتش نمی‌گیرد . چرم تصنعی و مصنوعی سوزانده گردیده عطر ای مثل پلاستیکی سوخته دارد، در حالی که چرم ارگانیک سوزانده شده بو ای مثل موهای سوزانده گردیده دارد .





:: برچسب‌ها: کیف پول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: